کجای کتاب خدا نوشته .........

اصلاً هیچی بی خیال ،

 

 

باورکن خیلی دنبال اونجایی که گفتی گشتم ولی آخر پیداش نکردم نمیدونم اینجایی که گفتی  کجاس ؟ آخه نرفتم تا حالا !

حتماً میگی من سر به هوام که نتونستم پیداش کنم  نخیر، جنابعالی درست آدرس ندادی فقط گفتی برو به درک برو بمیر

 اول فکر کردم منظورت همون انتهای جنگل قائمه(قبرستون) ولی بعد پیش خودم گفتم اونجا که باید جوازدفن داشته باشم ... موندم تو بیراهه یه آدرس دو کلمه ای که نشد آدرس ! امان از توقعات بیجا !

راستی دیروزبه خاطر این آدرست یه نموره حواسم پرت شد یادم رفت بگم ممنون ...

 

------- «»

خلاصه برای یک بارم که شده شانس به من رو کرد و کاری کردم که نتیجه خوبی داشت، تو این اوضاع  مورد خوبی بود که کمی احساس خوشحالی کنم البته فقط یک ساعت طول کشید ، چون تازه فهمیدم یک ترم برای کاراموزی باید از استادی راهنمایی بگیرم که .........( خدا رحم کنه ) بعدشم چپ و راست اخبار کذب شنیدم هر چی خوشحالی بود هوتوتو ....

 

مهسا جون گلم عزیزم 4 بهمن تولدت مبارک ...امیدوارم همیشه شاد باشی و سلامت ، بیشتر از همیشه موفق
نظرات 11 + ارسال نظر
سینا سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 09:20 ب.ظ http://boys-e-girls.blogsky.com

سلام دوست عزیز .
وبلاگ جالبی دارین . لذت بردم.
اگه مایل بودین به منم سر بزنین .

تنهاترین عاشق تنها سه‌شنبه 4 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 09:41 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

سلام به شما که زیبا می نویسید
تو همین نزدیکی شما یه میخونه هست که واسه اومدن تک تک شماها لحظه شماری می کنه پس زیاد منتظرش نذارین ......
منتظر قدوم مبارکتون هستم
میخونه ی حضرت عشق همیشه از شما پذیرایی می کنه الیته میوه ی پذیراییش چیزی نیست جز......عشق....
منتظرتون هستم
در پایان این شعر زیبا را به شما تقدیم می کنم تا آغازی باشد برای آمدن شما به میخونه ی حضرت عشق.....
فعلا...


به نام او که تورا آفرید ...
تقدیم به تو که هرگز نیافتمت
به دنبالت می گردم ای گمشده ی روزها و شبهای من ... کجایی ؟ نیستی ؟ کاش بودی تا سر بر شانه ات می گذاشتم ... تا میگریستم ...
ز دست این دنیای بی وفا که مرا اینگونه کرد ... اری ... کاش می یافتمت ... کاش چشمانم را می بستم و می گشودم و تو را احساس می کردم عزیز دل ...
باشد نیستی ...
هر جا هستی خوش باشی ... تنها نفس بکش چون من با تنفس تو زنده ام ... ای تنهاترین گمشده ام ...
نگو بار گران بودیمو رفتیم
نگو نا مهربان بودیمو رفتیم
اخه اینها دلیل محکمی نیست
بگو با دیگران بودیمو رفتیم
به قول شما عزیز ... واسم دعا کنید زیاد

سیده و یه چشم به راه چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:42 ق.ظ http://sajjadeyeshgh.blogfa.com/

سلام عزیز دلم...اینا چیه نوشتی دلم گرفت....
سجاده عشق آپدیت شد.. منتظرت هستم...موفق و سربلند باشی..التماس دعا..اللهم عجل لولیک الفرج

سیده و یه چشم به راه چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:45 ق.ظ http://sajjadeyeshgh.blogfa.com/

سلام عزیزم...حیات چقدر غریب است، یک عمر برای یافتنش خود را به آب و آتیش می‌زنیم و در آخر با دست خالی، خسته و نامید دل از جستجو می‌کنیم و در گوشه عزلت گذر زندگی را نظاره می‌کنیم، غافل از اینکه گوهر زندگی در کنارمان است، هر آن با ما و در برابر ما، تنها چشمانمان آن را به دیده عادت نگریسته‌اند. کاش عرصه آزمون و خطای زندگی جدا بود و اینقدر در هم تنیده نبود، کاش فرصتی بود برای تمرین و فرصتی دیگر برای زیستن بدون خطا. کاش بهای این آزمون و خطاها تارهای سفید گیسهایمان نبود و فلک در برابر بهایش کمر را خم نمی‌کرد. زندگی برای من حکم آن ساعت شنی وارونه را دارد که هر آن و هر لحظه‌اش غنیمت است، شنها دانه به دانه و بی‌مهابا فرو می‌ریزند و زندگی ثانیه به ثانیه به انتها. ساعت شنی آشنا و بیگانه نمی‌شناسد، فرو می‌ریزد شنهایش بدون لحظه‌ای تامل و من چقدر بر تمام آن تک شنهای فرو ریخته بی‌برنامه و بی‌حاصل غبطه می‌خورم که ندانستم قدرشان را و ندانستم که ساعت شنی زندگی تنها و تنها یکبار می چرخد

ساحل........مسافر چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:17 ق.ظ http://sky2004.persianblog.com

تو قلب بیگانه را میشناسی زیرا که در سرزمین مصر بیگانه بوده ایی.....سلام عزیزم....خیلی جالبه ...به منم سر بزن قبل از آنکه از دست بروم!...یه موقع میای میبینی اثری از من بر جای نمانده.....و روزی جایی دوباره به هم خواهیم رسید ....این بازی تقدیره....دوست من امانت عشق تنها چیزیست که در این سفر همراه من خواهد بود.....منتظر حضور مهربانت هستم دوست من....یا علی

سیده جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 08:10 ق.ظ http://sajjadeyeshgh.blogfa.com/

سلام عزیز دلم...سجاد عشق آپدیت شد...موفق و منصور باشی.اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب الزمان(عج)

عــلــیــــرضـا (رضــــــــا) جمعه 7 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 09:53 ب.ظ http://permanent-love.blogspot.com/

بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
قبل از هر چیز ممنون که به وبلاگ من لینک دادید. اگر اجازه بدید جبران کنم. منتظر جواب می مونم
-----------------------
نمیدونم چرا اینجوریه؟! چرا همیشه (معمولاً) یکی باید توی یه عشق یه طرفه بسوزه. چرا معمولا اونی که میخواد واقعا عاشق باشه، به اونی میرسه که نمی خواد واقعاً عاشق باشه!!
چرا یکی مون تنها میمونیم و یکی دیگه...؛ یکی مون گریه میکنیم تا اون یکی دیگه...؛
دوست عزیزم. این ادرس وجود نداره. دنبالش نباش. امیدوارم همیشه سربلند باشی. همونطور که توی عشق سربلن هستی

دریاباری شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 11:54 ق.ظ http://www.dagh.blogsky.com

دروووو د . کجائی عزیز؟ خوبی؟

سیده و یه چشم به راه دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 09:34 ق.ظ http://sajjadeyeshgh.blogfa.com/

سلام عزیز دلم...با آرزوی توفیق روز افزون و سلامتی و سربلندی برای شما...سجاده عشق آپذیت شد منتظر حضور پر مهرت هستم..موفق و سربلند باشی التماس دعا..اللهم عجل لولیک الفرج

آزیتا دوشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 05:09 ب.ظ http://azi.blogsky.com

سلام
تولدش مبارک
منم به روزم منتظرتم

اگه گفتی من کیم جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:00 ب.ظ

قبرستون جنگل قائم که عالیه ! کلی آباده
فکرشو بکن وسط بیابون بی آب و علف تک و تنها زیر خاک...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد