چرا دیگه از اون خوابای خرگوشی خبری نیست چرا هر چی مور و ملخ هست باید بیاد به خوابم ؟ صد مرتبه که نه هزاااار مرتبه خرگوش رو به سوسک و مارمولک ترجیح میدم ، همینکه روزا قیافه ناز و شیکشون رو می بینم کافی نیست که وقت خواب هم دست بردار نیستن ! از سگ و گربه گرفته تا خرخاکی و مورچه خوار و وزغ هر شب نقش اول خواب منن . یا باید بهشون عادت کنم یا  از رفتار غیر انسانی شون بترسم و اگه راه دوم رو انتخاب کنم دیگه از خواب خرگوشی خبری نیست !

قبلنا که دپرس می شدم یا خیلی می خوردم یا خیلی حرف میزدم این مورد سابقه نداشت والا .حالا دیگه دیدن خوابای باغ وحشی هم اضافه شده ، خلاصه لازمه که از همه عزیزان مهربونی !!! که من را در گردآوری اینچنین خوابهایی کمک میکنن تشکر و قدردانی کنم خداقوت 

پ.ن : خوابای مخملی ببینی

پ.ن : نمیتونم جاهای خالیِ دوتا پست قبلی رو پر کنم جمله سازیم افتضاحه لطفاًخودت زحمتشو بکش

پ.ن : ..................................

پ.ن : بارون گرفت
نظرات 4 + ارسال نظر
hunter یکشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 10:44 ق.ظ http://www.hunterwizard.persianblog.com

salam khobi merSi ke lotf mikoni va be man sar mizani kheyli bahal bod moafagh bashi bye

سیده و یه چشم به راه دوشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 09:12 ق.ظ http://sajjadeyeshgh.blogfa.com

سلام عزیز دلم.مثل همیشه زیبا نوشتی..التماس دعا.موفق و سربلند باشی..الله عجل لولیک الفرج

Alireza - رضا سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:25 ق.ظ http://permanent-love.blogspot.com/

بسم الله الرحن الرحیم
سلام
البته که من هم از سوسک و ملخ بیزارم؛ اما ای کاش خواب مورچه خوار رو میدیم. خیـــــــــــــلی باحاله.
ببینمش که داره میگه: سلام سوسیس؛ وای !! من به یک سوسیس سلام کردم. ببینم تا حالا مورچه خوار به شما سلام هم کرده؟ یا دنبالتون گذاشته؟
از خوابهای باغ وحشی نگید که خیلی بده. آدم نصف جون میشه. من بچه که بودم (دوران دبستان) خیلی خواب باغ وحشی و حتی بدتر میدیدم.
ببینم؛ تا حالا شما خواب غول دیدید؟ من دیدم. همون دوران بچگی دیدم. یه مدت خواب آقا غوله میدیدم که یه مار توی دستش کرفته بود و میخواست بندازه روی من. البته مار توی دست غوله، اندازه یه کرم خاکی بود

الحمدلله که دیگه خواب بد نمیبینم. امیدوارم مشکل شما هم حل بشه
یک سوال. من نمیفهمم که پ.ن: یعنی چی.
در پناه خدا

اگه گفتی من کیم جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:53 ب.ظ

در اینمورد چیزی نمیتونم بگم
یعنی اگه بخوام بگم چند روز طول میکشه
اگه کم بگم خودم عذاب وجدان میگیرم
پس شاید در آینده که خیلی بیکار شدم بیام و بگم
فعلا هیچی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد