السلام علیک

نوشتن از حسین قلبی پاک میخواهد و قلمی شیوا . و مرا نه قلبی بیگناه را زینت است و نه قلمم را رسایی در کلام . نوشتن خاصِِّ زمینیان است و بزرگ مردان آسمانی را لایق نیست . تنها در این ایام خاکستری که غم بر شانه های آفتاب سنگین است نسیم را به رساندن سلام خالصانه ام قسم داده ام .

                      گناهکاریم را همین دلخوشی بس. 

نظرات 4 + ارسال نظر
Alireza - رضا چهارشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 11:39 ب.ظ http://permanent-love.blogspot.com/

بنام خدا
سَلامُ الله عَلَی الحُسَین وَ عَلی اَصحابِ الحُسَین
همینکه با اخلاص و تواضع، وبلاگتون رو با نام زیبای حسین علیه السلام زینت دادید خیـــــــــــــلی خوبه. و بدون تعارف قلم شیوایی دارید
--------------------------------------------
با افتخار نشانی وبلاگ شما را به وبلاگم پیوند دادم
موفق و پیروز باشید

سیده و یه چشم به راه پنج‌شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:07 ق.ظ http://sajjadeyeshgh.blogfa.com

سلام عزیز دلم.با آرزوی توفیق روز افزون برای تو...خیلی قشنگ نوشتی..برای ماهم دعا کنید...باده می گوید حســین...سجـــــاده می گوید حسین

دست مـــن از تن جــــدا افتاده می گوید حســـــین

آسمان گوید حسین...هــــر کهکشان گوید حســـین

دیده گریان،حضرت صاحب زمان گوید حســـین

خاک می گوید حسین...افلاک می گوید حســـین

پاره مــشک ســـــــاقی غمناک می گوید حســــین

جان می گوید حسین،بی جان می گوید حســــین

ساقی غمد یده ی لب تشنگان می گوید حســـین

خون می گوید حسین...مجنون می گوید حسین

ساقی بی دست و مشک،مجنون می گوید حسین

نور می گوید حسین...رنجور می گوید حسین

موی من گوید حسین...ابروی من گوید حسین

بوسه ی شمشیر بر بازوی مــــن گوید حسین

یاس می گوید حسین... احساس می گوید حسین

ســـاقی لب تشنگان عـــــباس می گوید حسین

جان من گوید حسین...ایمـــان من گوید حسین

تیر خورده غرق خون،چشمان من گوید حسین

خواهری گوید حسین...آب آوری گوید حسین

در بر گهواره گریان مـــادری گوید حســــــین
اشک من گوید حسین...این مشک من گوید حسین

در غم او دیده ی پر اشــــک من گوید حســــین

یاس می گوید حسین...احساس می گوید حسین

زاده ی ام البنین عـــــبا س می گوید حســــین

منتظر حضور پر مهرت هستم...
اللهم عجل لولیک الفرج...
موفق و سربلند باشی مهربونترین

سیده و یه چشم به راه جمعه 21 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 01:14 ب.ظ http://sajjadeyeshgh.blogfa.com

سلام...
بیایید براى سلامتى گل‏هاى نیکى‏ها **شمعدانى«**روشن کنیم!
آواز گل داوودى را براى **لالایى** کودکان بخوانیم .
بیائید یاس‏ها را بپرورانیم
براى دعاهایمان یک سبد گل امید سفارش دهیم .
اگر بخواهیم مى‏توانیم ناز گل‏ها را بخریم ...
فاصله میان فصل‏ها را برداریم .
شما را به حقیقت سوگند،
بیایید پیام گل **نرگس**را باور کنیم
و براى دیدار حسن یوسف اش دعاها را از سر گیریم .
اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعا
منتظرت هستم
حق نگهدارت

اگه گفتی من کیم جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:49 ب.ظ

محرم امسال مث سالای قبل نبود
بازم فقط بخاطر یه نارفیق
ولی دلم برای محرم سال دیگه خیلی تنگ میشه میدونم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد