میگن :

وقتی از هم دورین یه روزی از هم سیر میشین چون نه میتونین زیاد باهم حرف بزنین و نه همدیگه رو زیاد ببینین ... وقتی بعد از چند وقت نیومد که دوباره ببیندت  بهتره قبول کنی با یکی دیگه .... ..هیچ آدم عاقلی باورش نمیشه که تو از ین بابت خوشحال بشی ..اگه هزار دفعه هم بگی تنها آرزوم اینه که کسی پیدا بشه که همیشه کنارش باشه و از تنهایی در بیاد فقط حرف یه احمق رو زدی ...  سادگی رو کنار بذار تو این دنیا نباید دلت برای کسی بسوزه چطور تونستی حرفاشو باور کنی ؟ مگه نمیدونی آدما صدتا رنگ عوض میکنن تا یکیو به خودشون وابسته کنن ...... یه روزی میفهمی اشتباه کردی . شاید اونوقت خیلی دیر شده باشه ...نمیخوام به من فکر کنی فقط به کارایی که تا حالا انجام دادی فکر کن ...

                                          

خسته می شوم از صورتکهای آدمهایی که به نفس کشیدن وابسته ام کرده اند ... و باز دلم برایشان تنگ می شود . برای همان آدمکهای خیالی که دیروز وقتی  در کوچه های پاکی صدایشان کردم  فقط  سکوت شنیدم ...

خسته می شوم  از جملاتی که بی پروا میگویند و طپش قلبم را می افزایند ..حتی سادگیهاشان را دریغ می کنند . همان آدمکهایی که ساده و بی هیچ تکلف در هم تابیده ای خلوتم را دزدیدند ... در خواهش آرامشم  کلمات را در هم تنیدند تا جمله به سادگی دوست داشتن هایشان زلال نباشد... خسته میشوم از آدمهایی که به گرانی عذاب برایم گناه می خرند خاموش می مانم و باز دلتنگیهایم را خفه میکنم ..این ماجرای تازه ای نیست همیشه حاشیه ها پر رنگترند ....

           

                                           

                                                                    ن.:. اشک دلتنگی .:.

 

نظرات 10 + ارسال نظر
آدینه بوک سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 10:28 ق.ظ http://www.adinehbook.com

سلام. به فروشگاه اینترنتی کتاب و CD آدینه بوک با تحویل رایگان هم سر بزنید.

داداشی چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 07:17 ق.ظ

سلام عزیز دلم....مثل همیشه خیلی قشنگ نوشتی...دلنشین و دلنشین و دلنشین...امیدوارم هیچوقت از هیچی خسته نشی نه قصه ی سرنوشت و نه از غصه ی سرنوشت...موفق و سربلند باشی و شاد و سلامت...حق نگهدارت عزیز دل داداش

داداشی چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 07:19 ق.ظ

اى گل زهرا که جهان مست توست!
عرصه و اقلیم جهان دست توست!
شیفته ماه رخت، این دلم
ساخته‏اند از گل رویت گِلم
مستم و از عشق تو دیوانه‏ام
بر رخ زیباى تو پروانه‏ام
یک دم از آن حجله برون آ، گلم
گوشه چشمى بنما بر دلم
بر فکنى از رخ اگر آن حجاب
چهره بپوشد ز رخت آفتاب
ماه من از پرده درآ، جلوه کن
روح جهان را به رخت تازه کن
ظلمت و جهل بشرى حاکم است
حق و عدالت به میان غایب است
حق شده آغشته به خون در میان
عرصه ناحق شده است این جهان

Alireza - رضا چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 08:01 ق.ظ http://permanent-love.blogspot.com/2006/03/blog-post.html

بنام خدا
سلام
من بعدا میام
i am very busy. sorry
bye

Alireza - رضا چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 06:42 ب.ظ http://permanent-love.blogspot.com/2006/03/blog-post.html

بسم الله الرحمن الرحیم
متنی که نوشتید دو قسمت داره. خودتون که می دونید. اون متنی که بالا نوشتید و متنی که پایین تر نوشتید.
درباره قسمت اول>>>>
بهتر بود این قسمت رو ایجوری می‌نوشتید >>> اگه هزار دفعه هم بگی تنها آرزوم اینه که کسی پیدا بشه که همیشه کنارش باشه و از تنهایی در بیاد، فقط تظاهر میکنی؛ و شاید احساس قلبی خودت اینو نمیگه.
و در ادامه...........
ببینید درسته که آدمهایی هستند که صدتا رنگ عوض میکنن و.... اما واقعاً کسی هم هست که سادگی و صداقت رو سرلوحه‌ی روابطش (زندگیش) میکنه. گرچه اعتقاد دارم چنین آدمی رو به سختی میشه پیدا کرد.
باید آدمها رو همونجوری که در باطن هستن بشناسیم. این کار آسونی نیست.

درباره قسمت دوم>>>>
هیچی نمیگم. هیچی ازش نمی فهمم. فکر میکنم بهتون گفته بودم سواد درست و حسابی ندارم.
اگر براتون ممکن بود یه کم زیردیپلم حرف بزنید.

در پناه خدا

راضیه (عاشق سرگردان) پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 05:34 ب.ظ http://razieh8saleh.blogfa.com

سلام
خوبی دوست عزیز
سلامتی
ممنونم که به کلبه محقرانه من آمدی خوشحالم کردی دوست خوبم.
خیلی جالب و بی ریا نوشتی
.
از من بگریزید که می خورده ام امشب




با من منشینید که دیوانه ام امشب



ترسم که سر کوی تو را سیل بگیرد



ای بیخبر از گریه مستانه ام امشب



یک جرعه ان مست کند هر دو جهان را



چیزی که لبت ریخت به پیمانه ام امشب



بی حاصلم از عمر گرانمایه فروغی



گر نرود در پی جانانه ام امشب


می خواهم شما رو لینک کنم اگه اجازه بدی ممنون میشم
.
قربان شما بای

یاسمن جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:43 ب.ظ http://yasi5.blogfa.com

سلام عزیزم
دیگه بمن سر نمیزنی
خوشحال میشم بیای . چون آپم.
متینا جون خیلی قشنگ مینویسی . خیییییییییییییییییییلی
منتظرم

غریبه شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 01:22 ق.ظ http://afsanehrama.blogfa.com

وبلاگ زیبا و دلنشی دارید با مطالب زیبا موفق باشید

یا حق

یاسمن دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 04:26 ب.ظ http://yasi5.blogfa.com

سلام
من آپم

اگه گفتی من کیم جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:37 ب.ظ

۱) اینو از تو کامنتا کش رفتم : >گفته بودم سواد درست و حسابی ندارم< راستش حالم بد شد از خودم !
بگذریم...
در مورد قسمت اول باید بگم که منم دقیقا همینو میگفتم ولی الان میبینم که نه همیشه هم اینطوری نیست . فکر کنم همه همینجورین یعنی اول فک میکنن این غلطه بعد میبینن درسته بعد دوباره میبینن غلطه (سیکل داره )

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد