سر بر سجاده ی عشق میگذارم  تا همه ی عشقهای مجازی را زنده بگور کنم ...

 

هنوز حرفات تو گوشمه ؟  گفتی : بیرحم ترین آدمی هستم که تا حالا دیدی... می گفتی تا حالا به هیشکی التماس نکرده بودم ...میگفتی که من غرورت رو شکستم ... شاید فقط برای اینکه بهت ثابت کنم اشتباه میکنی دوباره از نو شروع کردم ...برگشتم تا نگی هیچی از مهر و محبت نمی فهمم .. شایدم حس کردم یه روزی باید جواب این بی رحمی هایی که تو میگی رو پس بدم ..و این عجیب  منو میترسوند ...برگشتم تا شاید یه روزی خودت عزم رفتن کنی ...

 

وقتی اومدی ...

حس کردم تنهایی

شاید قلب من برایِ تنهایی  تو زیادی کوچیک بود ...

کاش همون روز که فهمیدی می رفتی یا میرفتم ...

نمیخواستم به بودنت عادت کنم ...که حالا مجبور باشم ثانیه هایی رو پشت سر بذارم که حتی با گریه هم آروم نشم ... 

آدما همیشه برای کارهایی که انجام میدن دلیلی ندارن . ولی تنها دلیل من برای زندگی...........

نه ، بهتره که هیچی نگم ... شاید خودت بدونی بدون ِ بهانه هم میشه زنده بود ، میشه نفس کشید ... میشه امید داشت حتی بدون دلیل ! این دفعه وقت رفتن  اسممو صدا نکن ... حتی نمیخوام یک لحظه مکث کنم ...دیگه حس موندن ندارم ... 

 

برای ِمن گذشتن از کسی که دوسش دارم کار آسونی نیست ...ولی فکر میکنم بعضیا بیشتر از من بهت عادت کردن و وابسته شدن ...

تصمیم گرفتم

دیگه هیچوقت به داشتن هام عادت نکنم که نداشتن شون  اذیتم کنه ...

 

میتونم همه ی حرفای قشنگی رو که زدی فراموش کنم ... میتونم همه ی روزهایی که منتظرت بودم رو فراموش کنم ... میتونم همون آدم سابق بشم درست مثه سنگ ... سخته ولی غیر ممکن نیست ... میدونم که میتونم ... تا نیمه ی  راهو رفتم ... فقط دیگه بر نگرد اینجا  ... برگشتنت فقط راه منو طولانی تر میکنه ...از من نخواه که دوباره با تو بودن رو تجربه کنم نمیخوام مرور ِ خاطره ها عذابم بده ...

 تکرار ِ کردار نا مهربانت را مجازات نمی کنم . قصه های یکی بود یکی نبودت را از بر می کنم ... همون که یکی بود یکی نبود یکی رفته بود ، یکی مونده بود و گریه کرده بود ....

                

                      

                         واسه ی همیشه امروز دور اسمت خط کشیدم

                            با همه بدی و خوبی دیگه از تو دل بریدم

                         

 

 

پی نوشت : ممنون از نویسنده وبلاگ « عشق واقعی » که همیشه نوشته های نه چندان جالب منو میخونه و نظرهای مفید خودش رو برام میذاره از صمیم قلب آرزو می کنم که به هر چی و هر کی که دوست داره برسه ...

 

پی نوشت : همه ی این حرفا رو گفتم که نگی نگفتم

نظرات 17 + ارسال نظر
بانوی شرقی یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:50 ق.ظ http://www.banooyesharghi85.blogfa.com

سلام وبلاگ قشنگی داری ولی خیلی غمگینه. عزیز دلم ادمها اونقدر لیاقت ندارن که به خاطرشون دل مهربونت بگیره یا بشکنه. امیدوارم همیشه شاد باشی. بهم سر بزن خوشحال میشم.بای

تنهاترین عاشق تنها یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 05:21 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

سلام
اول از هر چیزی مرسی از حضورت در میخونه ی حضرت عشق
مرسی از نظر پویات
یه خواهشی ازت داشتم شما منو که لینک کردین و اشتباهی نوشتین من حضرت عشق هستم نه خداوند عشق را آفرید ممنون میشم که تصحیح کنین
من هم شما رو لینک کردم
سبز و شاد باشین
حضرت عشق
فعلا...

Alireza - رضا دوشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:06 ب.ظ http://permanent-love.blogspot.com

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام
یه جایی یه چیزی خوندم که یه عاشقی برای معشوقش نوشته بود: >>> بی تو میشه زنده موند، اما زندگی نمیشه کرد.
دو مرتبه مطلب شما رو خوندم. به نظر میاد توی موقعیت عجیبی هستید. والا من وقتی که نوشته ی شما رو خوندم، پا در هوا موندم. حالا شما رو دیگه نمی‌دونم. اما امیدوارم بهترین تصمیم رو بگیرید.
به قول شاعر که میگه: صلاح مملکت خویش خسروان دانند.
اگر همه ی اون چیزایی که خوندم درست باشه (واقعیت باشه)، تصمیمی که گرفتید به نظر من بهترین تصمیمه.
یه جای دیگه نخوندم، شنیدم: فقط طلوع یک عشق جدید میتونه سرما و یخبندان عشق قبلی رو آب کنه.
و یه جای دیگه خوندم: >>>
Today is the first day of your future
................................................................
و اما درباره پی نوشت شما: خیــــــــــــــلی لطف دارید و حسابی منو شرمنده کردید.
................................................................
دارم میرم یه مسافرت کاری. ممکنه زود برگردم و ممکنه برای همیشه (یه مدت طولانی) توی یه شهر دیگه مشغول بکار بشم. اونجایی که دارکم میرم ممکنه اینترنت نباشه یا اینکه دسترسی به اینترنت آسون نباشه. به هر حال اگر مدتی منو اینجاها ندیدید قضیه اینه
................................................................
موفق باشید. خدا نگهدار

حدیثه چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:21 ب.ظ http://avaye-deltangy.persianblog.com

سلام خیلی قشنگ می نویسی قلمت سبز و پر دوام.
اگه امکان داره به من سر بزن
موفق باشی و شاد
التماس دعا

مسافر پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 12:10 ب.ظ http://sky2004.persianblog.com

با سلام و تشکر از اینکه به من سر زدید.....موفق باشید

مهسا پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:16 ب.ظ http://missravani411.blogsky.com


سلام عزیزم ..
خوبی خانوم ؟
هی خانوم کجا کجا ؟ دوست دارم به خدا ! هی خانوم یواش یواش بابا اینجوری نباش !(بلک کتز)
میبینم که وبلاگتو با اسم وبلاگ ناناز و خوشگل من که همون « زنده بگور » باشه چراغونی کردی ! مبارکه !
آقــــــــــــــا تبلیغات نباشه ..
ببینم کی جرات کرده بهت بگه بیرحم ، سنگدل ، کاش هیچوقت ندیده بودمت ؟؟ هوم ؟ ولی خیلی جالب نوشتی .
دیگه نبینم ناراحتی... خوب؟ باشه ؟ :ی
عسکی که گذاشته بودی.... خیلی ناز و عزیز و رومانس بود . من دزدیدمش . حالا بازم میگی دیش دام دیرام ؟؟ هوم؟ هان !
راستی تو چرا اینقدر مشکوک میزنی ؟؟ هوم ؟
من باید اسم وبلاگمو از میس روانی به میس مارپل تغییر مکان بدم .:ی
راستی این لوگو تو هم خیلی دوست دارم ..خوشم اومده ازش :دی :پی
خبر مبر جدید مدید به دستم رسیده نمیای که بهت بگم . اصلا به من چه ؟ هر جور راحتی ...................... ناراحتی؟؟؟؟ .
یه سر بزن دلم هواتو کرده نازنینم . تو عشقت اولین و آخرینم.. ههههههههههه! خانه خراب تو شدم به سوی من روانه شو. :ط
من میخوام خیلی بنویسم .. رکورد بشکنم ولی نمیشه .. نمیدونم چرا آخه نظر بعضیا بیشتره ؟؟ آقا من کتباً اعتراض میزنم... عیزم من اینجوری عذاب وجدان میگیرم.. فکر کنم این دفعه دیگه موفق شدم .. آخه به من میگن مهسا !
راستی من کی رو اعصاب تو رژه رفتم ؟؟ من اصلا رژه بلدم نیستم .نه بابا من رژه بلد نیستم .ایششششششششششششششششششششششش..
خوب دیگه من برم تا اون کرکودیل که گفتی نشدی .. :-س س
ایشالا همیشه موفق و موید و شاد و پیروز و بهروز و و کامران و کامیاب باشی خانوم گل .جمعه ی خوبی داشته باشی .
خوشحال شدم که خوشحال شدی.
..................................

سلامت را نمی خواهند پاسخ گفت
سرها در گریبان است
کسی سر بر نیارد کرد پاسخ گفتن و دیدار یاران را
نگه جز پیش پا را دید ، نتواند
که ره تاریک و لغزان است
وگر دست محبت سوی کسی یازی
به اکراه آورد دست از بغل بیرون
که سرما سخت سوزان است
........ .........
دمت گرم و سرت خوش باد
...........

ßaßye My Dear

یاسمن جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:20 ب.ظ http://yasi5.blogfa.com

متینا جان سلام ........امیدوارم خوب باشی
زیبا ولی غمگین نوشتی.......چرا؟
امیدوارم هیچوقت تو دلت غم نباشه
مثل متنهای قبلت برام جالب بود و لذت بردم

به روزم و خوشحال میشم اگر بیای ولی این بار رو زود بیا ( چشمک )

love2887 جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 10:12 ب.ظ http://www.love2887.blogfa.com

سلام


وب زیبا و جالبی داری شما هم مثل من غمگینی




سه روز دیگه تولدم اما نمی خوام اون روز رو ببینم حتی واسه یه لحظه


این چند نکته برای زندگی بخون و ازش استفاده کن



دوستت دارم نه بخاطر شخصیتی که داری بلکه بخاطر شخصیتی که من هنگام با تو بودن پیدا کردم

هیچکس لیاقت اشکهای تو را ندارد وکسی که چنین ارزشی دارد باعث ریختن اشکهای تونمی شود


اگر کسی آن طور که می خواهی دوست ندارد به این معنی نیست که تو را با تمام وجودش دوست ندارد


دوست واقعی کسی است که دستهای تو را بگیرد ولی قلب تو را لمس کند


بدترین شکل دلتنگی آن است که در کنار او باشی و بدانی هر گز به او نمی رسی


هر گز لبخندت را ترک نکن حتی وقتی که ناراحتی چون هر کس امکان دارد عاشق لبخند تو باشد


تو ممکن است در تمام دنیا فقط یک نفر باشی ولی برای بعضی ها تو تمام دنیا هستی


هر گز با کسی که حاضر نیست وقتش را با تو بگذراند نگذران


به چیزی که گذشت غم مخور و به آن چه پس از آن می ایید لبخند بزن

مهدی دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:56 ب.ظ http://www.taranombahari.blogfa.com

چشمات دیگه از من خسته سیره
اما هنوز چشمای من اسیره
فقط بدون که این دل شکسته
منتظره بگی واست بمیره
سلام دوست عزیز امیدوارم که خوب و موفق باشی مطلب زیبایی بود منم آپ کردم خوشحال میشم مثل همیشه سری بزنی و راهنماییم کنی
یا حق

alireza(reza چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 04:24 ب.ظ http://permanent-love.blogspot.com

بسم الله الرحمن الرحیم

الان هنوزم توی مسافرتم و دارم برمیگردم شهرمون و بلیط هم خریدم اما تا اون موقع هنوز 3 ساعت وقت مونده که تنها راه برام ابن بود که بجای ایستادن کنار خیابون توی یه شهر غریب بیام کافی نت و یکساعت از وقتمو اینجوری تلف کنم.

موغف باشید

تنهاترین پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:34 ق.ظ http://hojoometanhaei.blogfa.com/

سلام
وبلاگ خوب و قشنگی دارید
تصمیم خوبی هم گرفتید
موفق باشید

Alireza - رضا شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:27 ق.ظ http://permanent-love.blogspot.com

سلام
*حاضر

لیلا دوستت دارم شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:24 ب.ظ http://leilaaziasalman21.blogfa.com

خیلی وبلاگ قشنگی دارین تونستی سر بزن...من منتظرم

یاسمن یکشنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 05:40 ب.ظ http://yasi5.blogfa.com

به روزم

فرهنگ شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:35 ق.ظ

زندگی ساده تر از این حرفاست

داش مسلم سه‌شنبه 9 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 09:28 ب.ظ

خانوم مهندس حالا ما یه چیزی گفتیم وبلاگت قشنگه و حس داره ولی قرار نبود اشکمونو در بیاری ! اه اه اه ! دلم گرفت . بدبخت اونی که تو میخوای زنش بشی پیر میشه !!! شوخی کردم ولی خداییش یه حالی به وبلاگت بده. بزار خودم وقتم ازاد بشه وبلاگمو میدم ببین و یاد بگیر !!! اینارو نکنه اخر شب مینویسی که همه چی تعطیله !! اخه روزا که با هم چت میکنیم خیلی انرژی داری ! اینجا که میای یه دفه میمیری !!! خلاصه من یکی کم کم دارم حیرونت میشم ! منو دریاب پلیز !!! میبینمت بای

اگه گفتی من کیم جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:56 ب.ظ

این یکیو اصلا نخونده بودم وگه نه ...
فکرکن ببین چی شد !
در ضمن بخدا اولین باره اینو خوندم میگم که فک نکنی کپی برداریم خوبه !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد