تو رفتی .. و انگارکسی  مرا فراموش کرد که دلخوشی ام  را خدا بود …دیگر انگار کسی از پشت خاطرات پوشالی ام سرک نمی کشد تا چشمهایم را بر هم بگذارم و با زمزمه های عاشقانه اش رویای کودکی ام را خواب ببینم… دلتنگی ام دیگر برایم غریبه نیست انگار سالهاست برایم عیدی می آورد …از عمیقترین زخم زمانه نوشتن عجیب آزارم میدهد …ولی مینویسم … با بغض و بی تابی … می نویسم …از تو و سنگدلی ِبی دلی که  پدر خوانده اش بودم … میدانم باز هم حرفهایم برایت غریبه اند … تو رفته ای و انگار دیگر کسی نمی آید تا مرثیه های دلتنگی ام را گریه کند …اینجا دلی خاک شده  که ضربه ای کاری خورده است …میدانی ! همیشه بر مزارقلبم جشن تولد میگیرم تا او هم  فراموش کند دیگر رنگ زندگی نخواهد دید …میدانم  به پایان میرسد روزهایی که بی امید امیدوارم و آن روز ، روز مرگ نفسهایم میشود … من از انتظار مسمومم …نمیخواهم تو طبیب بیماری ام باشی …برایم مرگ دلچسب تر از هزاران لهجه ی عشق است …و تو انگار با همه ی آشنایی به لحظه های دلتنگیم بیگانه ای … آری دست نوشته هایم دیگر برایت لطف باران ندارد … نگفته ای … و من اما احساس میکنم دوباره تکرار آزارت میدهد … کاش میدانستی که میدانم تکرار لحظه ها برایت نفرت آورست … کاش میدانستی امروز دست به آسمان برده ام و برای تازگی لحظه هایت نماز خوانده ام …کاش همه ی دانسته هایم را به باد میسپردم …کاش از یاد میبردم انیس تنهایی ام  ثانیه هایم را خاکستری کرده است  … تو رفته ای  … و من هر روز به صحبت گل میروم تا به خواهش دل اعتنا نکنم … تو رفته ای و من سالهاست  در آغوش فراموشیها مرده ام … تو رفته ای …  و بعد از تو دیگر هیچ قناری نمی خواند … تو رفته ای و من هنوز به پرواز پرستوها خیره مانده ام تو رفته ای و من اینجا دوباره با دلتنگیهایم خو گرفته ام …

 

                                                            ن : اشک دلتنگی

نظرات 10 + ارسال نظر
حدیثه سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:20 ب.ظ http://avaye-deltangy.persianblog.com

سلام عزیزم.خوشحالم که اولین نظر این آپدیت زیبا و غم انگیز رو من می نویسم.امیدوارم غم نبینی و شادی و موفقیت مهمون همیشگی قلب پر مهرت باشد.موفق باشی.التماس دعا

[ بدون نام ] سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:19 ب.ظ

سلامم را پاسخ گوی منم من مهسا! در بگشای ! بابا منم من مهسا! وا کن در و دیگه ... اَه!!!
متینا اولیور تویست اونوقت متینا یعنی چی ؟؟
خوبی؟ خوشی؟ گاو میکشی؟
هااااااااااااااااا من سوسک میکشم که چیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی؟؟
میبینم که واسم شاخ شدی (تیکه ی جدید ) داداش .
تازه چند تا از اون راه راه های ملوس جذاب با پاهای کرک دار چسبناک گرفتم گذاشتم تو قوطی واسه تو . میخوام بفرستم در خونتون با پست سفارشی . سفارشی عاشقتم، سفارشی خاطر خواتم ، سفارشی حتی تو خواب مثه سایه باهاتم .. حافظا اونوقت نمیدونم چی چی ؟؟ اِفا! من هر چی هیچی تو همش یه چی؟؟ ! تو اساسی تحویل گرفتی خودتو! من اعصاب مصاب ندارم . اییییییییییییش! این روزا سمینار ممینار کمینار ندارین دیگه ؟؟ تغذیه هم که نمیدن بهتون تو سمینار. بابا دل ضعفه. تا تو باشی نیای سکرت امورتو به من بگی
بابا پارک ملی! بابا دایورتایمنتو ! بابا اینترتینمنت! بابا بذار دیگه نگم .
بذار حالا بگم پستت چه جوریا بود! بعدا بحث قبلی رو ادامه میدم!
بازم مثه همیشه قشنگ و بسی اشک آور سوزناک میکروبی بود! های های گریستم ! من مردم از فضولی اینا رو واسه کی مینویسی خانوم مهندس جون! واسه می ؟؟؟ هوم ؟ کن یو سپیک اینگلیش؟؟ آخه میدونی آی کنت سپیک فارسی . ایرانیا چی میگن ؟؟؟ همین چیز.. همین ..
جرات داری نظرمو دیلیت کن ! من خودتو از رو زمین و آسمون و اتمسفر(همون اتم سفره ی خودمون) هیدروسفر ، لیتوسفر دیلیت میکنم.. ایشششششششششششششششش!
خودت خواستی ، اصلا به من چه ؟ من که نمیخواستم اینقدر بد مثه خودت بشم که...بکشمت که..
راستی اون خوانندهه که یور فیوریت شده جدیدا یه کلیپ داده ، دیدیش!!؟؟ حس و حالی داره ها . پس بدههههههههههههههه عشقمو! یه چیزایی تو این مایه ها !! حتما بیشین بینیم باااااااااااا!!
خوب دیگه! زیاد وقتمو اینجا تلف نمیکنم! کلامی نیست . سخنی دیگر برای گفتن نیست . فقط اینو بدون افتادی تو دام عاشقی ...
خوب و خوش و موفق باشی .







مهسا سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:20 ب.ظ http://missravani411.blogsky.com

آقا اجازه اون نظر قبلی مال من بود ):

Nima چهارشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:13 ق.ظ

Salam Matina!
Che mohite ziba & ba ehsasi inja rah andakhti !
Albate gham & shekast (shayad eshtebah mikonam) dar eshgh shiriniye eshgh & doost dashtane.
Ashegh hamishe tanhast & mashogh mamoolan bi vafa.
Baraye avalin dafeh hast ke be in webloget miyam va az in babat khoshhalam ke neveshtehato mikhoonam.garcheh hame boye gham o sokoot o tanhaee midan vali jazabiyataye khodeshoono daran.
Bebakhsh age latin type kardam chon computere man fonte farsi nadare.
Jomleye ghashang va ghabele bahsi neveshti "Kash az yad mibordam anise tanhaihayam lahzehayam ra khakestari karde ast" az yad nemibarim hich yek az khaterate eshgh ro hata age talash konim dar faramoshkari.
Good luck.
Nima Aramis

مسافر...ساحل پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:45 ق.ظ http://sky2004.persianblog.com

بر مزار آرزوهای گمشده میگریم و می نالم

شاید نگاه آسمان بر بی کسی ام ابری شود

نمی دانم چند صباح دیگر تا طلوع آخریم مانده

اما مهربان من !

نمی خواهم چشمهای مهربانت را نم اشکی فرا گیرد

که فردا بر بی سرانجامی اش سوگوار باشی

او در حد دل مهربانت نبود .....

اگر جز این کلام بود بر مهر و وفا پایدار می ماند!

غم را از دل بیرون کن چرا که مسری ترین ویروس پریشانیست

همگام با نوشته ات گریستم و دعا کردم

خدایا بر قلب مهربانش آرامش عطا کن.....

مواظب خودت باش پاره ی قلبم .....

فرهنگ پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:58 ب.ظ

چرا اشکات رو صفحه نیست

آرزو شنبه 6 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:50 ق.ظ http://asaliiiiii.blogfa.com/

سلام .خیلی قشنگ بود. دعا میکنم هیچ وقته هیچ وقت غم نبینی.

Alireza. reza دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:43 ق.ظ http://permanent-love.blogspot.com/

بسم الله الرحمن ارحیم

....................................
بتو می‌اندیشم؛
بتو ای شمع شبستان وجود
بتو ای نرم‌تر از نغمه‌ی عود
...................................
خب دیگه، وقتی نوشته‌ی شما رو خوندم، اولین چیزی که به ذهنم رسید همین شعری بود که یکی دوبیت دیگشو بلد نیستم.

گوشه‌ای از دلتنگیها تون رو توی این پست خوندیم، و گوشه هایی رو هم که قبلا خونده بودیم.
هربار زیباتر از قبل می‌نویسید.
...................................
این قسمت رو خیــــــــلی زیبا نوشتید؛ ی عالمه معنی میده >>>
من از انتظار مسمومم …نمیخواهم تو طبیب بیماری ام باشی …برایم مرگ دلچسب تر از هزاران لهجه ی عشق است
بسیار زیبا و پر محتوا
..................................
این جمله از شما. ترجمش از من
>>>
کاش میدانستی امروز دست به آسمان برده ام و برای تازگی لحظه هایت نماز خوانده ام
> عشق یعنی چشمهایت تر شدن؛ با خدای خود صمیمی تر شدن
.................................
در کل خوب نوشته بودید.
قبلا ی پست درباره روز جمعه و حضرت ولیعصر (عج) داشتید که خیلی خیلی زیبا بود. توی نوشتن مطالب عارفانه هم موفق هستید.
و من مایلم باز هم مطلب عارفانه اینجا بخونم(خیلی خیلی قشنگ بود اون مطلب)

در پناه خدا

مسلم یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:10 ق.ظ http://composer-1985.blogfa.com

عجیبه !
چطور من تا حالا واسه این پست نظرات گرانبهای خودمو ارائه نکردم ؟!
خوب حالا میگم :ی
خانوم مهندس (مهندس واقعی نه مث ما کشکی الکی!)ممنون که به نوشته های خنده دار ما خندیدی !
من خیلی دلم میخواد در آینده دلقک بشم تا شاید عزادارایی مث بروبچز اکیپ شمارو خوشحال کنم ! :ی:ی:ی:ی:ی

اگه گفتی من کیم جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:03 ب.ظ

هنوزم ـ لطف باران ـ دارد مگر دیده نمیکنید !
کلام دوستان تصدیق این قواله است...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد