قابل توجه بعضی { مثلاً } صاحب نظران که بدون دعوتنامه میان اینجا وخیلی محرمانه(بدون ذکر اسم وایمیل ) اظهار نظر میکنن باید بگم که :

بنده ادعای وبلاگنویسی ندارم شعر و متنی که تو این وبلاگ هست فقط و فقط حرف دِلـَمه . دوس دارم اینجا بنویسم ... نه این مطالب رو از وبلاگ مفنامیک و دیازپام کش رفتم و نه برای بالا بردن آمار نظراتِ وبلاگم آگهی ِ ترحیم ِ دوستامو اینجا گذاشتم ... ( به کاری که تو میکنی و دوستاتو الکی الکی می کشی و انا لله راه میندازی میگن قتل از نوع حرفه ای فقط برای بالا بردن آمار نظرات ... ! )

 

قبل از عید یکی از دوستاتو کُشتی و هِی آه و ناله کردی که مُرد مُرد چرا مُرد ... یکماه نشده بود همه فهمیدن این استراتژی فقط واسه افزایش نظراتت بوده ...تو هم وبلاگتو دادی دستِ امون ِ خدا و یه لونه جدید ساختی (ایول بابا وبلاگ نویس بابا روشن فکر) ... حالا هم که دوباره عکس یکی دیگه رو گذاشتی و دوباره تکرار همون جمله مُرد مُرد چرا مُرد ..والا منکه ترجیح میدم وبلاگم تکراری باشه ولی چوپان دروغگو نباشم که قرار شه هر ماه یکبار واسه اینکه دروغام لُو نره وبلاگمو عوض کنم.

دارم کم کم به این نتیجه می رسم که موضوع وبلاگت به روان پریشی ِتو مربوط میشه نه مشکلات جامعه .....

موندم چجوریاس اینجوریاس که ادعای وبلاگنویسی داری ؟؟؟

...

پی نوشت : اینجا محل مسکونیه ... عبور و مرور کامیون اکیدا ممنوع !!!

 

 

نظرات 25 + ارسال نظر
وصال سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:34 ب.ظ http://gonjishk.blogsky.com/

سلام
قشنگ بود
به منم سر بزن

بنیامین سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:46 ب.ظ http://dige-raftam.blogfa.com

سلام
وب لاگتون خیلی نازه
اینو جدی و بدون هیچ تعارفی می گم
امیدوارم که هر روز پیشرفت کنین و موفق تر از همیشه به کارتون ادامه بدین
همیشه شاد و سربلند باشید
خداحافظ

مسلم سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:03 ب.ظ

منم ! حالت خوبه ؛!؟
من که خیلی توپم
توپه توپم
اونجوری توپم
تو هم توپی ؟<!
توپ باشی :ی:ی::ی:ی:ی:ی:ی:ی:ی:ی:ی:ی:ی:ی::ی:ی:ی:ی:ی:ی:ی:ی:ی:ی:ی::ی:ی:ی:یی::ی:ی:ی:ی:ی:ی:ی:ی:ی::ی:ی:ی:ی:ی:ی:ی:ی::ی:ی:ی:ی:ی:ی::ی:ی:ی:ی:ی:ی:ی::ی:ی:ی:ی:ی:ی:ی:ی:ی::ی:ی:ی:ی:ی:ی::ی:ی:ی:ی:ی::ی:ی:ی:ی:ی:ی:ی::ی:ی:ی:::ی:ی:ی:ی:ی:ی:ی:ی::ی:ی:ی:ی:ی:ی:ی:ی:

zeus سه‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:55 ب.ظ http://maxam.persianblog.com

سلام. وبلاگت که جالبه. اگه بدخواه مد خواه هم داری بگو حالشو بگیریم . بی تعارف ها

مقی جون چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:10 ب.ظ http://parsa-fk.blogfa.com

سلام به دوست خوبم خیلی مطالبت جالب بود

موفق باشی


تو می روی به زندگی من ز دنیا غریبه می شوم تو می روی و می روی... من زنبودنت پر از شعله های غم می شوم در این دنیا بی حصار پر از انتظار می شوم تو می روی من بی تو خزان می شوم ز غم نبودنت من برگی بی پناه در دست خزان می شوم تو می روی و می روی...

مسلم چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:29 ب.ظ http://composer-1985.blogfa.com

من امروز حالم خوبه ! یعنی بهترم :ی
میگم من چند بار این پست آخریو خوندم ولی مطابق معمول چیزی ازش نفهمیدم !!!
میشه یه کم کمتر مبهم نویسی کنی ؟!
آخه خودت که میدونی من سوات درست حسابی ندارم ! :-؟؟
یه کم موضوع رو بازش کن ببینم این بدخواه کیه . اوکی؟
دوباره نگی: مگه تو فوضولی !!!

Alireza. reza جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:16 ق.ظ http://permanent-love.blogspot.com/

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام
والا من که این بنده خدا رو ندیدم و نمیشناسم و مطالبشون رو نخوندم و...
اما با مختصر مطلبی که اینجا خوندم و...
نظرم چیزی جز نظر نویسنده محترم وبلاگ نیست
ممنونم از نویسنده وبلاگ که جملاتشو اینجوری تموم کرد: وبلاگت به روان پریشی ِتو مربوط میشه نه مشکلات جامعه .....

خب، منم فکر میکنم(مطمئنم) چنین آدمی روح و روان پریشانی داره یا اینکه حداقل چندان هم مساعد نیست.


قصد جسارت ندارم. این فقط نظر منه.

آی لاف یو i lofe u جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:12 ب.ظ

سلام***

خیلی***دوستت***دارم***یه***روز***میام***دنبالت***می ریم***یه جای***دور***دست***هیشکی***بهمون***نرسه***قربونت***(عزرائیل)
:ی:ی

مسلم جمعه 6 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:22 ب.ظ

سیلام :ی
میگم مرسی !
راستی من خوب دلم میخواد گیر بدم زوره !
حالا نه که شما خیلی نظرات منو بکار میبرین ! (رجوع شود به کامنت درباره پیوندهای وبلاگ)
تو که بیخیالی پس بذار منم بیخیال همینطور بگم ! :ی
آهان !
حق داری حرفای منو جدی نگیری ! آره هیشکی آدم بیسوات رو به حساب نمیاره :)
خیالی نیست :ی
راستی این امکاناتی که گفتی کووووو ؟! سونا هم داره ؟! :ی
نهضت یعنی چی اونوقت ؟! بازم مث خانوم مهندسا حرف زدی من نفهمیدم یعنی چی ؟!! (نکنه باید بریم تحت نظر حاج آقا قرائتی تا بهمون بگه : دختر خوب خیاطی بلــــــــــد چی ؟! نیست !!!) :ی
میگم این کامنت قبلیه چقد باحاله !
حتما نویسنده بی نامو نشونش کلی گشته تا اینو دودره کرده از یه جایی !! بدبخت احتمالن ! یادش رفته اسمشو بذاره !!!

آشنا شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:34 ب.ظ

سلام عزیز.خوبی ؟باز چی شده؟کی تو رو ناراحت کرده؟خدا به راه راست هدایتش کنه انشا الله...در پناه خداوند موفق و سربلند باشی

مسلم شنبه 7 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:38 ب.ظ

دلم میخواد چند سال دیگه بیام به آرشیوت و بخندم ! اونوقته که متوجه میشی من چقد صاحب نظر بودم که همه نظرات مال من بوده !
میگم خانوم مهندس این :‌( چجوریاس اینجوریاس ) خیلی قشنگه ولی ! ...


بگم ؟!
...

...
ولی یعنی چی :-؟؟
خودت میدونی که مشکلم چیه :ی
راستی خوش به حال عزراییل !!!

مسلم یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:29 ب.ظ

میخوام اینجارو تبدیل کنم به چت روم ! نظرت چیه ؟!


یه کامنت از قبلنا اینجا هست در مورد یه توپ دارم... ! چقد بوی abslut میده ! با اسانس strawberry :ی
خلاصه sorry

مسلم یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:10 ب.ظ

باشه اونورو میکنیم چت روم
ببخشید ! من اصلا حواسم نبود کلاس ولماگتون میاد پاین ! از این به بعد هم نظرات گرانبهای خودمو توی ولماگ خودم میزارم . بهش سر بزن . چشمت کور نمیخواستم ورشکستت کنم خودت خواستی :ی

فرهنگ سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:12 ق.ظ http://farhang m

اونایی که بیشتر فکر میکنن کمتر عمل میکنن

مهسا سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:56 ب.ظ http://missravani411.blogsky.com

Ciao Mattina !!
خوبی عزیزم جونم ؟؟
چه خفل شده اینجا !!؟
کی اذیتت کرده فدات شم ؟؟!هان!
همین دختره ( پردیس) که مثلا دیوونه خونه راه انداخته ؟؟ هوم؟؟
خدا شفاش بده .. براش دعا میکنم .. از بقیه هم ممنونم اگه براش دعا کنن :ی .. بیچاره گناه داره جوون مردم .. از دست میره هاااااااا!!!
به نظر من اگه نظر نده سنگین تره .. مگه نه ؟؟ چون یه جورایی دنبال دعواست !
متینا جون باید میرفتی بلاگش نظر میدادی ..
که وبلاگمو آپ کردم آنلی 4 یو ...
:D اونوقت فکر کن
;)) .... بیچاره چقدر ذوق زده میشد که یکی تحویلش گرفته و وقتی میومد اینجا اساسی ضد حال میخورد ..

Che Khoob Mishod Oonvaght .. Man Kolli Happy Mishodam .. Ok !! Dokhtareye Low Level ! Oh .. Fek Konam Kotakaro Nooshe Jan konam :(..Hoom Aya ??

o0o0ps....o0o0ps ..
Language Change Mishavad !!
Khanoom MohandeSs .. Naro ..Naro .. To Ke Midooni Man Bi To ,To Bi Man Yani Nemidoonam Chi Chi Hafeza !!! Manzooramo Understand Shodi ??...Han!! For 2 years!! :( :((.. Li Manco :(( ...
Matarsak Joon Ham Dobare Welcome Back Shod Khoda Ro shokr :D ...
Akh jo0o0n :d/ ..Vali Up Ke Nemikone :( ...
Matina Joon Alan Recorde Nazarat Daste Mane Aya ??
Ishalla Ke Hamintor Bashe ...
.... Vase TAVALODET Baz Miyam Invara .. :"> :D
Man Dige Beram Azizam Joonam
Buona Fortuna!! Di Ciao ..
Ciao Mattina!!>:D<:-* :x

Alireza.reza دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:50 ب.ظ http://permanent-love.blogspot.com

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

ی وقتی با مهسا، حالا با مسلم !
چرا !؟

................................................

مرد عاقل برای آن صحبت میکند که حرفی برای گفتن دارد، مرد احمق برای اینکه چیزی گفته باشد
(افلاطون)

آبجی دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 06:51 ب.ظ

سلام متینا جونم ...
فرا رسیدن ۱۷ مرداد (سالروز تولدت) رو بهت تبریک و شادباش عرض میکنم.
با هفت تا آسمون پر از گلای یاس و میخک
با صد تا دریا پر عشق و اشتیاق و پولک
یه قلب عاشق با یه حس بی قرار و کوچک
فقط می خواد بهت بگه تولدت مبارک





امیدوارم در تمام مراحل زندگی موفق و پیروز باشی.

علی دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 08:02 ب.ظ http://aliahmadi.co.nr

تولدت مبارک........ ( :

مسلم دوشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:12 ب.ظ

من امشب فقط اومدم که تولدت رو تبریک بگم
ولی بدجور z خوردم
آقا علیرضا : هرکی هرچی لیاقت داره...

مسلم سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:04 ق.ظ http://www.composer-1985.blogfa.com

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم !!!!

قال امام علی (ع): وقال [ع ] : حسد الصدیق من سقم الموده ( نهج البلاغه)

قال امام صادق (ع) : ان الحسد یأکل الایمان کما تأکل النار الحطب (اصول کافی ، ج 3 ، ص 416)

قال امام هادی (ع): الحسد ماحق الحسنات (مسند الامام الهادی ، ص 302)

چون من عادت دارم جواب هرکسی رو به زبون خودش بدم اینارو گفتم حالا یه حدیث واسه اونایی که تو مایه های افلاطون و ارسطو و انیشتن ! حال میکنن :

قال ادیسون البرق جیزون !!! (!؟)
هرکی حرفی داره بیاد پیش خودم :ی

مهسا سه‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:12 ب.ظ http://missravani411.blogsky.com

سلام متینا جونم .تولدت مبارک

هادی چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:25 ق.ظ

تولدت مبارک
وبلاگ قشنگ و دلنشینی دارین
تبریک میگم

ساره شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:03 ب.ظ

وای تا بخوای پاکش کنی همه دیدنش
وای وای وای ا خنه{خنده} مردم

مسلم شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:53 ب.ظ

متینا لطفا کامنتای اینو پاک نکن !
این یعنی همون لذت بد خواه داشتن :ی

اگه گفتی من کیم جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:30 ب.ظ

:))))))))))))))))))))))
پ ن...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد