جایی که من هستم  هیشکی نیست ...   .اونایی هم که هستن  غریبه ان ...    جایی که من هستم بیابون هست . جنگل هست . ماه هست دریا هست ! ولی حیف که هیشکدوم صورتی نیست ...   جایی که من هستم روزاش تلخه . تلخیاش مثه مرگه ...    جایی که من هستم همیشه غروبه !غروباشم همیشه دلگیره ...

جایی که من هستم شبهاش همیشه یلداس ...  یلداهاشَم همیشه غمگینه...   جایی که من هستم دلخوشی ِ آدما رنگ ِ اشکه ... همه ی اشکا  واسه مُردن ِ عشقه ...همه ی عشقا طلسمه ...واسه اهالی ، بی کسی دیگه رسمه ...  جایی که من هستم. احساس ِ آدما بی رنگ ِ بی رنگه ... ولی دروغا خیلی قشنگه .. جایی که من هستم آدما بزرگ نیستن ...بزرگا هم به فکر ِ کوچیکا نیستن ...

جایی که من هستم تا آخرش سکوته ...انگاری ختم ِ بودنه ...

جایی که من هستم آخر ِ دفتر ِ خداس ... آخر نفس کشیدن ...آخر دنیا...آخر ِ دلخوشی ...آخرِ همه چی ... جایی که من هستم روزگاره ...اومــدی تا حالا؟

 

 

 

پ.ن: مس گل زد    :x :x 

 

پ.ن: اگه من جای تو بودم از گریه کردنم فیلم میگرفتم که هروقت خواستم بتونم اشک ببینم ...اونوقت همون یکدفه هم برات کافی بود ! 

  

پ.ن : مهسا تصمیم دارم  بیام تو و اون مترسک رو ترور کنم تا ......

 

 

 

                                                         ب اشک دلتنگی

 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
آتنا پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 07:03 ب.ظ http://www.partenon.blogsky.com

دوست خوبم سلام:
خاک در اندیشه ی باران نبود
هیچ نشانی ز بهاران نبود
بال و پر چلچله ها خسته بود
پنجره ی باغ خدا بسته بود
شب چه شبی بود!
شکوه آفرین
چشم به راه تو زمان و زمین
شهر اگر تیره و تاریک بود
لحظه ی لبخند تو نزدیک بود
تا تو فرود امدی از اوج نور
روح زمین تازه شد از موج نور
از نفس گرم تو گل جان گرفت
باغ طراوت سرو سامان گرفت
سبز شد از لطف تو صحرا و دشت
قافله ی چلچه ها باز گشت
آمدی و زمزمه آغاز شد
روزنه ای روبه خدا باز شد
امدی و نوبت فردا رسید
فصل شکوفایی کلها رسید
عاشقانه هایم از حالا مقدمت را گرامی میدارد.


باهم پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 07:15 ب.ظ http://bichakmeh.blogsky.com

خوب خوب نازنین من!
نام تو مرا همیشه مست می کند
بهتر از شراب
........
نام تو، اگر چه بهترین سرود زندگی است
من ترا به خلوت خدایی خیال خود:
(بهترین بهترین من ) خطاب می کنم،
بهترین بهترین من !
می دونیم که می دانید مال کیست.به ما هم سر بزن.

آخر دل خوشا : الکی خوش پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 10:56 ب.ظ

جایی که ما هستیم همه اینایی که گفتی هست
+
خنده به گریه
گریه به خنده
مس
ذغال
عروسک پاره
یاهو مسنجر
اشک
دلتنگی
هفته
خوش میگذره
بد شد
بدتر شد
بدتر میشه
نیمکت
ساعت
دیوار
گیتار
پیانو ( ما دو پنجره...)
جاز
ساز
ناز
گاز
کنسرت
رقص نور
دستگاه بخار
فلش دیسکو
فلاش تانک
سرکار بودین تا حالا
من حالم خوبه

مسلم جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 12:10 ق.ظ http://composer-1985.blogfa.com

/:)
اینا یعنی چی ؟!
یعنی کی؟!
پ.ن ؟
فضولماااااااااااا
اصلا به من چه !

Reza (alireza) جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:43 ق.ظ http://permanent-love.blogspot.com

بسم الله الرحمن الرحیم
هر کسی ممکنه اونجا اومده باشه، اما نمومنده باشه.
میدونم که میدونی اونجا اومدن آسونه، اونجا موندن سخته، غیرت می‌خواد، همت می‌خواد، گذشت می‌خواد و خیـــــلی چیزای دیگه...
بعضی‌ها تا اونجا میان، اما نمی‌مونن؛
بعضی‌های دیگه هم کسی رو تا اونجا می‌کشونن و همونجا ولش میکنن. حتماً اونجا، اونا رو دیدی!
اونجا موندن لیاقت می‌خواد و خیــــــلی چیزای دیگه؛
راستی، اینجا هم همون‌جایی هست که تو میگی!
امیدوارم خدا کمکم کنه و بتونم بمونم!
...........................................................
زیبا نوشتید

مصطفی جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 06:57 ق.ظ

صفحه جالبی دارین بهتون تبریک میگم و شما رو دعوت به همکاری با سایت شب تاب میکنم
www.shabtab.ir
مدیریت سایت

sajad rad شنبه 1 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 04:39 ب.ظ http://www.shere-siah.blogfa.com

web loge zibaei dari man az cloob ,orda, peydash kardam
kheili bahal bod
vagt kardi be manam sar bezan

مسلم سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 11:21 ب.ظ

بابا تروریست
بابا فاشیست
بابا اکونومیست
بابا ایست
ایست قبلی
*قلبی :ی

... جمعه 7 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 09:53 ب.ظ

نویسنده ی قابلی هستی
بهت تبریک میگم
بهت حسودیم میشه
بهت افتخار میکنم
بهت...

مترسک شنبه 8 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 12:17 ب.ظ

بااااااش. همانا من در بهشتم .... مهسا تو چی ؟ هان!
به هرحال اجرکم عندالله

مهسا یکشنبه 9 مهر‌ماه سال 1385 ساعت 04:04 ب.ظ http://Missravani411.blogsky.com

سلام عزیزم ... خوبی عزیزم؟ چه خبر عزیزم ؟ برای چی میخوای ترور کنی عزیزم ؟؟ چی شده عزیزم؟
مترسک منو با خودت ببر...
ای قاتل... بیرحم . سنگدل .. کاش هیچوقت ندیده بودمت:ی ...
خوش باشی جیگملی :ط ... خوش بگذره (:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد