هیچوقت دلم نمیخواد دوباره اونروزا  تکرار بشه . هیچوقت نگفتم کاش اونروزا بر می گشت . من حتی به قشنگی ِ اونروزا وابسته نشدم . چرا کاری کردی که دلم هواتو بکنه ؟! روزای ِ فراموشی  سخت گذشته  بود ، ولی تو خیلی آسون همه چی رو بهم زدی ، خیلی سخت بود وقتی باور کردم که روزای قشنگ با تو بودن  دیگه گذشته ولی حالا خیلی آسون قبول کردم که دوباره همون دلتنگیها و بیقراریها منتظرن تا رو سرم خراب شن ...تو که میدونستی من از مرور خاطره ها لذت میبرم.  پس چرا برگشتی که حالا حضورت آزارم بده ؟ چرا برگشتی که خیال قشنگمو خراب کنی ؟  چرا برگشتی که هزارتا سوال ِ بی جواب بیاد سراغم ؟ من اینجور برگشتنو نمیخواستم . من اصلا نمیخواستم دوباره برگردی ...چرا برگشتی که همه ی دلخوشیامو بهم بزنی ؟ دل ِمن  فقط صدای ِ سازو ترانه میخواست...دل ِ من یه چشم ِ بسته میخواست که شعرامو عاشقونه بخونه ... دل ِ من همون بهترین ِ بهترین رو میخواست که با خنده هام بخنده و با گریه هام اشک بریزه . دل ِ من طنین آروم ِ صداتو وقتی که اسممو میگفتی میخواست .  تو دیگه اون نیستی .ولی دل ِ من  هنوز همون دله .

نظرات 12 + ارسال نظر
sajad پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:12 ق.ظ

اول شدم هوراااااااااا

sajad پنج‌شنبه 4 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 11:12 ق.ظ

سلام مثل همیشه زیبا بود و دلنشین و غمگین:->
موفق و شاد باشی
بای

مسلم جمعه 5 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 02:19 ب.ظ http://composer-1985.blogfa.com

کاش فقط یبار دیگه تکرار بشه
نه سه باره و...
پاییزو میگم !

Reza (alireza) شنبه 6 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:42 ق.ظ http://beta.blogger.com/profile/15249413816490529786

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام
نمی‌دونم این فقط یک پُست بود یا یک مطلب که واقعیت رو بازگو میکنه؟!
اما من نظرمو درباره چیزی که خوندم، میگم:
قضاوت درباره اون برگشتن واقعاً سخته؛ اما شما سخت نگیرید لطفاً
اما خیلی مهمه که واقع بین باشید که انشاالله هستید
و
برای بازگشت به خاطره‌های شیرین گذشته
یا
رفتن به لحظه‌های زیبای آینده، بهترین ِ بهترین تصمیم رو بگیرید
....................
موفق و سعادتمند باشید، انشاالله

Reza (alireza) شنبه 6 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 12:47 ق.ظ http://beta.blogger.com/profile/15249413816490529786

شاید من، بد متوجه شده باشم

صبرا پنج‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1385 ساعت 09:06 ق.ظ http://www.sabra.blogsky.com

همینه.
کاش بر نمی گشت و می ذاشت همه چیز همونجوری قشنگ بمونه.

راضیه (عاشق سرگردان) یکشنبه 5 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 05:33 ب.ظ http://razieh8saleh.blogfa.com

کوله بار آرزوهام روی دوش‍ِت ،تا کجاها.. رفتیو با، پای پیاده

رفتیو به هر چی خواستی ،نرسیدی

متاًسفـــم برات ای دل ساده

دل به هر کی دادی حتـــــی دلدادگــــی دادی

زندگی تا پای دلدادگــــی دادی

هر جا که دیدی چراغــی پر فُروُغِ ،تا به عشـــق ،رسیدی فهمیدی دُروغِ...

عاشِقا،خسته و غمگینو پریشون

دل بی کس ، دِلْــــــــــکِ بـــی ســــــــــــروسامون

دلِ زخمــــی،دلِ تنهاو تکیده

دلِ گریونِ من‌ آه ،اِی دل گِریــون

متاًسفم بـَرات.... ای دِلِ ساده

کوله بار آرزوها،تو کـــــی دُزدید

دل دیونه به گریـه هات کی خندید

عاشِقا،خسته و غمگینو پریشون

دل بی کس ، دِلْـــــکِ بـــی ســــــــروسامون

تورو با هول و ولا تنهــا گذاشتن

اونا که لیاقت عشـــــقو نداشتن

تــــــــــک و تنهاییو..باپایِ پیاده

متاًسفم بـَرات.... ای دِلِ ساده

[ بدون نام ] چهارشنبه 22 آذر‌ماه سال 1385 ساعت 10:43 ب.ظ

دنیای تو به آخر رسیده
ولی من تا آخر دنیام بازم....

راضیه جمعه 1 دی‌ماه سال 1385 ساعت 08:21 ب.ظ http://razieh8saleh.blogfa.com

دیشب دوباره دیدمت اما خیال بود

تو در کنار من بشینی؟..... محال بود

هر چه نگاه عاشق من بی نصیب بود

چشمان مهربان تو پاک و زلال بود

پاییز بود و کوچه ای و تک مسافری

با تو چقدر کوچه ی ما بی مثال بود

نشنید لحن عاشق من را نگاه تو

پرواز چشم های تو محتاج بال بود

سیب درخت بی ثمر آرزوی من

یک عمر مانده بود ولی کال کال بود

گفتم کمی بمان به خدا دوست دارمت

گفتی مجال نیست ولیکن مجال بود

یک عمر هر چه سهم تو از من نگاه بود

سهم من از عبور تو رنج و ملال بود

چیزی شبیه جام بلور دلی غریب

حالا شکست وای صدای وصال بود

شب رفت و ماه گم شد و خوابم حرام شد

اما نه با خیال تو بودم حلال بود

فرهاد یکشنبه 17 دی‌ماه سال 1385 ساعت 06:55 ب.ظ http://tokojaee.blogfa.com

سلام
فکر کنم که خیلی دیر اودم
شاید دیگه یر نگردی
ولی اگه اینو خوندی بدونکه
بعد از 6 ماه آپ کردم
امیدوارم نظرتو جلب کنه ...
شعری از خودم ...
به یاد بم ...

[ بدون نام ] یکشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:18 ب.ظ

بهترین چیز رسیدن به نگاهیست که از عشق تر است

رها شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 02:08 ب.ظ

بدجوری شبیه منی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد