چشمات مثه همیشه نبود ساده بود ، پاک بود

ولی انگار منتظر ِمن  نبود

چرا وقتی نگات کردم اشکام بلور شد عاشقونه هام سرد شد ؟

 تو چرا خنده هات گرم نبود !

گفتی کاش تو قصه مون ردپای ِ هیشکی نبود

گفتن ِ  دوسِت دارم  اِنقده  تکراری نبود

گفتی ندیدنت عذاب بود و دیدن ِ دوباره عین ِ مرگ .

 گفتم عکست غزل دلتنگی ِ همیشگیم بود

این فاصله بود که برام کابوس شده بود

گفتی فاصله که بهونه بود

تو هم میدونی جداییمون یه اشتباه ِ بچه گونه بود

 نمیدونم چرا حرفات برام قشنگ نبود؟

چون میدونستم

این دل ِ تو بود

که دیگه با من نبود !

 اونروز تو دستم یه کاغذ ِمچاله بود که روش یه خط نوشته بود

"کاش میدونستی  این مدت همه ی شعرام واسه تو بود"

 همه چی بهم ریخته بود

 دلم برای گریه تنگ نبود

ولی دوباره مثلِ همیشه  خداحافظی سخت ِ سخت بود .

 میدونم همش تقصیر ِ یه مشت خاطره بود

 تو که رفتی!!!

 دیگه گریه دست ِ خودم نبود

 نمیدونم چرا وقتی رفتی هوا سرد بود ؟

چرا وقتی رفتنت رو تماشا کردم پلکام منجمد شد !

شاید هوا سرد تر شده بود

 اون پالتو هم که انگار خودِ برف بود !

  سردم میشد  خوابم میومد پاهام خسته بود قلبم یخزده بود 

زمستون نبود برف نبود بارون نبود

                 ولی آخـــه چـــــــــــــــرا هـــــــــوا  ســــــــــــــرد بود ؟ 

                                                                       

                                                                  م  اشک دلتنگی

نظرات 8 + ارسال نظر
ستایش یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:11 ب.ظ http://s1921.blogsky.com

سلام . خوبین ؟ وبلاگتون زیباست . و دلنشین . و آهنگش که دیگه خیلی ارام بخشه . اگه موافق باشید تبادل لینک کنیم . منتظر حضور گرمتون هستم .

رضا یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:31 ب.ظ http://WWW.LLLABADANCITYLLL.BLOGSKY.COM

سلام دوست من وبلاگ جالبی داری تبریک میگم امیدوارم همیشه موفق باشی . در صورت تمایل شما دوست عزیز . تبادل وبلاگ داشته باشیم /// متشکرم

اشک دلتنگی یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:01 ب.ظ


I like to see you cry
: Just for you

Missing you more with every passing day , with you my life seem so colorful sorry for hurting you please f o r g i v e me


......................................

ساده بود
قشنگ بود
دوست داشتنی بود

!!! زود گذشت

ساحل یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:16 ب.ظ http://sky2004.persianblog.com

سلام اشک دلتنگی۰۰۰۰

من همیشه نوشته های شما رو میخونم ۰۰۰۰

اما از تنبلی نظر نمیدادم !۰۰۰شرمنده۰۰۰

خیلی زیبا بود این نوشته مثل همیشه های دیگه۰۰۰۰

موفق باشی۰۰۰۰۰

[ بدون نام ] دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:53 ب.ظ

سپیده
سلام خوبی دوست عزیزم واقعا وبلاگ احساساتی دارین

خیلی قشنگه وبا احساس اهنگشم که خیلی زیباست واروم

بهت تبریک می شم خیلی خوشحال می شم باهات چت کنم

manbeto_nanemigam

مهسا یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:41 ب.ظ http://Missravani411.blogsky.com

سلام متینا جونم .. خوبی ؟
یه چند وقتی بود اینورا نمیشد نظر داد قضیه چی بود ؟ هان!
به هر حال متن خیلی خیلی قشنگی بود . مثه همیشه اشک آور عزیز دلم .. موفق و شاد باشی

فرهنگ چهارشنبه 23 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:16 ق.ظ

من وقتی میام اینجا. به یاد بدهکاریام میافتم//

اشک دلتنگی پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 04:14 ب.ظ http://matina-alphabet.blogsky.com

پس طلبکارا منو دعا میکنن :ی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد