شب 

ماه ، ستاره ، نور

آسمان تاریکیست !

دلتنگ ِ دلتنگم

دلتنگ ِ تنهایی

دلتنگ اشک

اشک ِ دلتنگی

دلتنگ ِشعر ، نقاشی ، مداد صورتی

دلتنگ ِگریه

خنده ، غم ، ماتم ،

 

دلتنگ مرگ !!!

 

باز

بهانه ی دلتنگی ام

تویی!

باز

مشق امشب

درس ِ بی تو بودن است

قصه ی سکوت و

 هجوم تنهایی به ویرانه ی قلب ِ من

درس ِ گریه و افسوس

 

سخت و تلخ !!!

 

و تکرار لالایی ِ آرام و بیصدا

زهر است مشق امشب

هنوز

شب و روز

روز و شب

باورِ جدایی آزارم میدهد

هنوز

 در پاورچین ِخاطراتم

تنها تو استوار ایستاده ای

هنوز

دفترشعرم

سیاه میشود  از ترانه ی

مهربانی ات

ویاد ِتو

مثل آسمان

در تمام ِ نقطه ، جمله، صفحه

                                   آبی است !!!

 

                                                   م اشک دلتنگی

نظرات 11 + ارسال نظر
رضا نقی زاده پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:44 ب.ظ http://www.rezanaghizadeh.mg-blog.com

دوست عزیز از مطالبتان استفاده کردیم
بسیار سرسبز و خوشبخت باشید
عیدتان را تبریک می گویم و به شما عیدی می دهم برای گرفتن عیدی به وبلاگ ما سر بزنید
قدم سبزتان بروی تخم چشم ما
بسیار خوشحال می شوم با هم همکاری کنیم پس به حضورتان در وبلاگم دعوتتان می کنم
پیروز باشید
www.rezanaghizadeh.mg-blog.com
naghizadeh.reza@gmail.com
رضا نقی زاده

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 24 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 03:55 ب.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
دلتنگی....سخته...سخت تر از اون اینه که کسی نباشه باهاش درد و ول کنی..

فرهنگ دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:23 ق.ظ

شما *چرا اینقد خوبی .چرا انتظار داری بقیه جوری با شن که شما دوست دارین باشن .زندگی هر کسی مال خودشه حق خودشه.قفسها رو باید شکست حتی اگه ذهنی باشن. باید تو اوج پرواز کرد. بگذار هر کی دوست داره اون پایین به خودش بلوله .شما به پرواز خودتون ادامه بدین

اشک دلتنگی(خودم) دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 09:41 ق.ظ http://matina-alphabet.blogsky.com

منم یکی مثه بقیه .شایدم بدتر... این حرفا واسه خودمم بود .. درست یه حالتی مثل عالم دیوونگی که آدم! با خودش حرف میزنه !!! تازه من نگفتم همه جوری باشن که من دوس دارم ...همه ی منظورم این بود که دنیا ارزش هیچی نداره ....

مجتبی چهارشنبه 8 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:40 ق.ظ http://nedaye-eshgh2.blogfa.com/

سلام
وبلاگ جالبی داری
اگه وقت کردی سری هم به من بزن
خوشحال می شم
منتظرم
بای

فرهنگ جمعه 24 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:05 ب.ظ

دنیا خیلی هم ارزش داره چون بی نها یت ادم رو شکل میده زندگی جاوید .خورشید رخشان می رسد مست و خرامان میرسد با گوی و چوگان میرسد سلطان میدانیست این این بیت رو سراج داره می خونه

یه چشم به راه سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:35 ق.ظ

سلام خواهر خوبم.
دلم حسابی برای نوشته های قشنگت تنگ شده.
راستی اینو الان خوندم گفتم اینجا هم بنویسمش:
سر قبر شخصی نوشته شده بود : کودک که بودم می خواستم دنیا را تغییر بدهم وقتی بزرگتر شدم متوجه شدم که دنیا خیلی بزرگ است من باید کشورم را تغییر بدم بعد ها کشورم را هم بزرگ دیدم و تصمیم گرفتم شهرم را تغییر دهم . در سالخوردگی تصمیم گرفتم خانواده ام را متحول کنم . اینک من در آستانه مرگ هستم می فهمم که اگر روز اول خودم را تغییر داده بودم شاید می توانستم دنیا را هم تغییر دهم.معرفه النفس انفع المعارف:خودشناسی مفیدترین دانشهاست.حضرت علی علیه السلام

مریم چهارشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 08:09 ق.ظ http://www.homarazy.persianblog.com

سلام

نگارش شما زیباست و حرفهایتان قشنگ است

موفق باشید

ساسان دوشنبه 4 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 01:39 ب.ظ

راستشو بخوای خیلی جالبه به دل می شینه ادامه بده به امید خدا موفق باشی کوچیک شما ساسان

آرزو شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 04:54 ب.ظ

سلام من از چندتا از شعرهایی که نوشته بودی خوشم اومد و یادداشتشون کردم من عاشقم ولی همیشه کم میارم چون فکر میکنم که عاشقم

رها شنبه 23 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:53 ب.ظ

سلام دوست من
اتفاقی به اینجا سر زدم
خیلی حال و هواتون توی سال 85 شبیه حال و هوای من تو این آخر سالیه
امیدوارم دلتنگ دلتنگیاتون نباشین
موفق باشید و پیروز
در ضمن خیلی نوشته هاتون رو شبیه به خودم دیدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد