....

                        به گوش مردمان این زمانه عشق فسانه ست

                من بیچاره اما ساده بودم باورش کردم

                برایم انتهای قصه از اغاز پیدا بود

                که خواندن را شروع از صفحه های اخرش کردم

                ورقهای جدا را بعد از آنکه دفترش کردم

                میان شعله ای سوزاندم و خاکسترش کردم

                تمام خاطراتم محو گردیدند در آتش

                به جز این شعر حیفم آمد از برش کردم

                خزان خود شدم تا اینکه ایمن باشم از پاییز

                گل احساس خود را با قساوت پرپرش کردم

                مردد بود جانم از گلو بیرون رود یا نه؟

                طناب دار را با دست خود محکمترش کردم

 

                  

                

نظرات 5 + ارسال نظر

سلام . نمیدونم پسری یا دختر . اما وبلاگ خیلی خیلی خیلی خیلی قشنگی داری.
من حال و روز خوبی ندارم . شرمنده فقط یه نگاه به وبلاگتون انداختم و یه کمی خوندم اما خوندن مطلب عاشقانه حال منو از این هم که هست بد تر میکنه . میام توی اینترنت اما اینترنت هم بدون ......... برام مفهومی نداره

باز هم میگم وبلاگت خیلی قشنگه . کمتر وبلاگ اینجوری ژیدا میشه

[ بدون نام ] جمعه 25 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:49 ق.ظ http://saharnazdikast.blogsky.com

سلام
میدونی چرا عشق به گوش ادما افسانه است چون عشق واقعی رو جار نمی زنن خودش به اندازه کافی رسا هست
یا حق

رویا جمعه 25 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 03:35 ب.ظ http://c

سلامَ خوبی. مرسی که به ما سر زردی. خوشحالمون کردی.

من به معجزه ی عشق اعتقاد دارم. نمی دونم اعتقادم درسته یا نه؟ اما به نظرم عاشقی هم قشنگه و هم سخت
موفق باشی و شاد
رویا

رویا جمعه 25 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 03:43 ب.ظ http://corocodile.blogsky.com

اون دفعه وبلاگم و اشتباه نوشته بودم. شرمنده

اگه گفتی من کیم جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:39 ب.ظ

مردد بود جانم از گلو بیرون رود یا نه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد