یادت میاد روزی رو که برای رفتن ماه رو بهونه کردی ؟ گفتی شب نزدیکه باید رفت !!!هنوز رنگ نگات خواب چشامه وقتی به پرنده سیاه آسمون زل زدی و گفتی عاشق سفرم خوب میدونستی اگه دستامو رها کنی دلم به بزرگی آسمــون بارونی میشه ... گفتی وقت رفتن نمیخوام چشماتو ابری ببینم ... منم مثه بچه ها بغض کردم که گنــاه من نیست نم نم بارونه . خندیدی .. برای قایم کردن خیسی گونه هات خندیدی .

نمیدونستم اون روزا مثل باد می گذره و لخظه ای میرسه که فقط و فقط می تونم با مــداد رنگیای خیـالم یه خـاطره ی قدیمی رو نقاشی کنم و امروز ثانیه های سنگینی روی دقایقم نشسته که به اندازه همه ی لخظه های بودنم نبودنت رو گریه کردم ...

           چه دردیه خدایا

              نخواستن اما رفتن

                برای اونکه سایه ست

                  همیشه رو سر من

             کسیکه وقت رفتن

               دوباره عاشقم کرد

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
مهدی شنبه 26 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 08:38 ق.ظ http://www.taranombahari.blogfa.com

روز و شبم به این خیال این شد که زخمام خوب می شند
شوق من اونو می یاره، صبح غمام غروب میشن
یی عمر توی لانه من، به این سوال می گذرونم
چی شد گذشتی ازمنو، رفتی چرا؟ نمی دونم
وبلاگ واقعا زیبایی داری امیدوارم که موفق باشی و وبلاگت روز به روز بهتر بشه
خوشحال میشم به من هم سری بزنی
راستی نظرت در مورد تبادل لینک چیه خبرم کن

فروغ شنبه 26 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 09:15 ق.ظ

سلام عزیزم.البته من هنوز وبلاگ شما رو نخوندم ولی امیدوارم که جالب باشه. به امید موفقیت روز افزون برای شما دوست عزیز.

سلام . وبلاگ قشنگیه . فقط من نمیدونم اشک دلتنگی اسم ژسره یا دختر ؟ !!
بگید تا بدونیم با کی طرفیم
خدا نگهدار

علیرضا اونی که دوستش دارم به من می دوشنبه 28 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:17 ب.ظ http://permanent-love.blogspot.com/

سلام
مریم حیدر زاده میگه :
نتها کسی که خوب مرا درک میکند یک روز زادگاه مرا ترک میکند
شما خیلی مطالبتون قشنگه . خیلی .
استفاده کردم
موفق باشید

اگه گفتی من کیم جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 08:38 ب.ظ

این یکی هم قشنگ بود هم زیبا :ی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد