همیشه میگویند نباید توانست دلی را شکستن .

ولی انگار قلب من تا همیشه شکسته است

انگار تنهایی ام تا همیشه خاکستری و چشمهایم تا همیشه بارانی ست

 

پ.ن : اعصابم خورد و خمیره اساسی

پ.ن : احمدی نژاد هم ولماگ زده ...

نظرات 10 + ارسال نظر
رضوان سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:41 ق.ظ http://dosetdaram6ta.blogsky.com

زیباست...!

م.فق باشی

میلاد سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 10:59 ق.ظ http://behtarinsite.blogsky.com

در صدر اسلام هم وبلاگ میزدند.این که چیزی نیست.
راستی منم وبلاگم بهترینه ها

دریا سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 04:11 ب.ظ http://mojezeyerooh.persianblog.com/

سلام دوست عزیز
هر دردی درمون داره. قلب شکسته ام درمون داره و درمونش دعاست. هیچ می دونی این جور موقع ها که دل یا به قول تو قلب آدم ها می شکنه صدات بیش از هر زمانی به گوش خدا می رسه؟!
منتظرت هستم

sajad چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 07:33 ق.ظ

سلام متینا جان...
مثل همیشه حرف دل بود که دلنشین شد...
امیدوارم هیچوقت غمگین نباشی و هیچوقت قلب مهربونت نشکنه..
موفق باشی متینا جان...

*******
دوباره شروع از گفتن است ، نا تمام گفتن
که توشاید تمامش کنی.....

دوباره هق هق است و هزاران آه و نشنفتن های تو

من و کاغذ و قلم دربدر وادی حرف
که تو شاید گذری از لب این وادی کنی
و تو شاید کمی گوش کنی ...بشنوی این فریادم

من و این بغض صدا و کمی شور نگاه پشت یک فریادیم
که تو امروز از آن میگذری

خسته ام بس که شنفتم چه بی آوازم
و چرا مسکوتم
و چرا هیچ ندارم حرفی...

وه چه بی فریادم اه چه بی آوازم

من خود ز خود می پرسم که چرا مسکوتم!!
منی که غرق شده در حرفم ... چرا بی حرفم؟؟

من و این بغض صدا خسته از این همه آه
قصد شب داریم و بس
قصد رقصیدن در جشن خدا
قصد ماه افشانی
قصد شب پیمایی...

من بودم و ماه
در شبی مهتابی
خیرهء ماه شدم و میخندم
ماه نیز بر رخ من می خندد
من پر از فریادم
من پر از آوازم.......

ناگهان ابری برامد و بپوشاند شب را
تیره شد آسمان و ندیدم ماه را
حال من بودم شب
حال من بودم و این تاریکی
باز من بودم و دنیای خموش
باز من بودم قصهء سکوت

و کنون می فهمم که چرا مسکوتم
و چرا هیچ کسی نشناخت این فریادم

من همه فریادم من همه آوازم
در دل فریاد ها چه سکوتی اینجاست....


معین و مرجان چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 01:15 ب.ظ http://www.javdaneeshgh.blogfa.com

سلام



ما آپ کردیم خوشحال میشم سر بزنی


________@@@@@@@@
________@@@________@@_____@@@@@@@
________@@___________@@__@@@______@@
________@@____________@@@__________@@
__________@@________________________@@
____@@@@@@______@@@@@___________@@
__@@@@@@@@@__@@@@@@@_________@@
__@@____________@@@@@@@@@_______@@
_@@____________@@@@@@@@@@_____@@
_@@____________@@@@@@@@@___@@@
_@@@___________@@@@@@@______@@
__@@@@__________@@@@@________@@
____@@@@@@_______________________@@
_________@@_________________________@@
________@@___________@@___________@@
________@@@________@@@@@@@@@@@
_________@@@_____@@@_@@@@@@@
__________@@@@@@@
___________@@@@@_@
____________________@
____________________@
_____________________@
______________________@
______________________@____@@@
______________@@@@__@__@_____@
_____________@_______@@@___@@
________________@@@____@__@@
_______________________@
______________________@
_____________________@

فرهنگ چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:50 ب.ظ

دل تو باهر شکستن از نو جوانه میزنه ومیشه ...

مسلم یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1385 ساعت 02:32 ب.ظ http://composer-1985.blogfa.com

۱) من هستم
۲) به احمدی نژاد اعتقاد دارم !

رضا(علیرضا) چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 06:34 ب.ظ http://permanent-love.blogspot.com

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام
آره، ظاهراً قلب شکسته همیشه شکسته می‌مونه؛
معمولاً یکی دیگه میاد مرحمی میشه براش، البته اگر خودمون اجازه بدیم. (من که اجازه نمی‌دم)

اگه گفتی من کیم جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 11:41 ب.ظ

دوباره رسیدیم به آخر دلم گرفت...

آرش یکشنبه 12 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:54 ق.ظ http://studiosa.blogfa.com

سلام وبلاگت عالیه واقعا عشقولانست حتما به من سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد