نگاه کن! این منم .ببین چه سرسبز به شاخه های عــریان حقیقت آویزان شده ام ٬می دانم تو مثل همان روزها به افکار تازه متولد شده ام می خندی .

هیچ میدانی امروز دلم بیشتر از آنچه که فکرش را بکنی به تبسم محتاج است . کاش آن لحظه که ناب ترین احساس را با پاکترین کلمات آمیختی اینک بود همان که تا اوج آسمـــان پروازم داد و تو سرخی گونه هایت را پشت آب پنهان کردی ٬ چقدر لحظه ای را که لحن صدایت از شرم نوسان پیدا میکرد را دوست داشتم ...و صدای خنده هایت بارها در ناباوریهای حافظه ام تکرار می شود .

راستی برایت نگفتم تازگیها فکرهای مبهم مغزم را میخورد نمیدانم از کدام پرنده اسیر قفس الهام میگیرد ؟ خیلی وقت است صدایم میکند . اما صــدایش را گنگ و در هم می شنوم . هر چه تلاش میکنم رهایم نمیکند ٬ بعضی وقتهـا تا دالانهای تنگ و نم گرفته به دنبالش می روم ولی نمی فهمم آوازش کجا رخنه کرده ؟

می ترسم

از خشکی کاکتوس گلدانمان میترسم ٬ از کالی یک سیب کرم خورده ٬ از داد و بیدادهای نیمه شب باد ٬ از زوزه های سگهای ولگرد گرسنه ٬ سنگینی هوا ٬ به خدا از بزرگی خدا می ترسم ...

فراموش کردم برایت بگویم آن غنچه که همیشه تعریفش را می کردم نشکفته پژمرد منهم فقط توانستم برایش گریه کنم شاید هم اشک چشمانم خشک شده که نمیتوانم گریه کنم؟!

ببین چقدر تنها مانده ام که واژه های عادی و روزمره ات را مو به مو حفظ کرده ام !نگاه کن چطور همان خوابهای مخملی که برایم آرزو میکردی رنگ کابوس گرفته و از نیمه شب تا صبح بی قرارم میکند ... اینهم از همان ترسهای همیشگی ام است که به قامت ظریف لاله عبــاسی باغچه  تکیه کنم و در انتظار سایه به خورشید ظهر مرداد خیره شوم

ا اشک دلتنگی

نظرات 8 + ارسال نظر
تامی دوشنبه 5 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:51 ب.ظ http://barname.blogsky.com

سلام خیلی قشنگ بود سال نو هم مبارک

علی سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1384 ساعت 05:19 ب.ظ http://www.a4m.blogfa.com

کسی نمو ند دور و برم

تا که ازم یاد بکنه

حرفای عاشقو نمو

یه لحظه فریاد بکنه

رفیق نازنین من

به من سری نمی زنه

تا دم خونه می یادو

زنگ دری نمی زنه

علیرضا اونی که دوستش دارم به من می سه‌شنبه 6 دی‌ماه سال 1384 ساعت 11:39 ب.ظ http://permanent-love.blogspot.com

سلام
متن قشنگیه اگر فقط یه متن باشه
جانسوزه اگر واقعیت داشته باشه

موفق . پیروز باشید

یه چشم به راه جمعه 9 دی‌ماه سال 1384 ساعت 06:53 ب.ظ http://sajjadeyeshgh.blogfa.com

سلام دوست عزیز...با آرزوی سلامتی و شادکامی برای شما و خانواده ی محترمتان..مطلب بسیار جالبی رو عنوان کردید...



بس جمعه که در فصل تو افسرد
بس خنده آئینه که پژمرد
پروانه چه بسیار که در پاى تو اى شمع
خندید و ندانست که اقبالِ سحر مرد
مهدی جان !باز هم غروب سرخ آدینه است و لحظه قبض و سنگینى روح بر قلب ....

باز هم فارغ از تمام افکار زمینى با دلى آکنده از عشق به افق سرخ و خونین چشم دوخته‏ام و دلتنگ دیدار توام و آنقدر حرفهاى ناگفته برایت دارم که گمان نمى‏کنم عمر مجال گفتن آنها به من دهد....

اللهم عجل لولیک الفرج....

التماس دعا....

وبلاگ آپدیت شده منتظر حضور سبزتون هستم...

موفق و سربلند باشید....

علی شنبه 10 دی‌ماه سال 1384 ساعت 06:04 ب.ظ http://www.a4m.blogfa.com

دوست عزیزم سایه تو را بر کلبه خویش نمی بینم نکنه ادرس کلبه درویشانه ما از خاطرت رفته
شاد و خندان باشی

anaatena یکشنبه 11 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:08 ب.ظ http://www.ba2.blogfa.com



با سلام
وبتو دیدم خوب بود دستت درست
به من سر بزنی خوشحال میشم

این که چه داشته باشی ، چه کســــی باشی ، کــــجا باشی یا مشغول چه کاری باشی تو را خوشبخت یا بدبخت نمی کند.
فکرتو، تو را خوشبخت یا بدبخت میکند.
kissu


داش مسلم ـ کامپوزر چهارشنبه 5 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 12:37 ق.ظ

بابا ایول ! دستت داغ ! دمت ویژگ ! یعنی همون گرم ! خیلی حالیته ! بی معرفت چرا زودتر وبلاگتو رو نکرده بودی................ من زیاد وبلاگ میبینم ولی مال تو یه حسی داشت (همون دلم گرفته که خودت گفتی هاااااااا ).........
ملودی و اشعار و واقعیتها و چرت و پرتها همشون با هم ست شده. همینجوری ادامه بده و هروقت آپ کردی حتما برام آف بذار که بیام ببینم . آفرین دختر گل. صمیمانه برات آرزوی موفقیت میکنم..........

اگه گفتی من کیم جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 09:40 ب.ظ

این یکی آخرش بود خداییش ایول داشت...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد